Чи можна ввести посаду «заступник начальника управління — начальник відділу» в ОМС

4248

Запитання

Чи можна у міській раді ввести посаду «заступник начальника управління — начальник відділу»? Який оклад встановити за посадою?

Відповідь

Ні. Вводити подвійну посаду в ОМС неправомірно, скористайтеся іншим варіантом.

Стаж служби в ОМС: як обчислювати швидко та без помилок

Посади начальника управління та начальника відділу в ОМС є відокремленими (ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 № 2493-III).

Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» (КП), що затвердив Держспоживстандарт наказом від 28.07.2010 № 327, передбачає окремі професійні назви робіт «начальник управління» та «начальник відділу» з кодом КП 1229.3. Вони належать до угрупування «Керівні працівники апарату місцевих органів державної влади та місцевого самоврядування».

Додаток В до КП містить похідне слово «заступник». За його допомогою можете утворювати нові професійні назви робіт і, відповідно, назви посад для штатного розпису. Наприклад, заступник начальника управління.

Правила і норми національної системи професійної класифікації не уможливлюють поєднувати в одній назві посади професійні назви робіт, що містяться у КП окремо. Виняток — якщо поєднання передбачає безпосередньо КП, наприклад, «керівник структурного підрозділу — головний спеціаліст» (код КП 1229.3).

Чи можна ввести посаду «заступник начальника управління — начальник відділу» в ОМС
ЛЮДМИЛА КРАВЧЕНКО,керівник експертної групи Експертус Головбух
Ревізори уважно вивчають штатний розпис, коли перевіряють, чи законно установа нарахувала заробітну плату працівникам. Адже неправильно сформований штатний розпис завищує або занижує потреби установи у бюджетних коштах і як наслідок — бухгалтер допускає порушення.

КП передбачає професійну назву робіт «заступник начальника управління (самостійного) — начальник відділу» (код КП 1229.1) в угрупуванні «Керівні працівники апарату центральних органів державної влади». Застосовувати її в ОМС не можна.

Рішення. Введіть до штатного розпису посаду заступника начальника управління і відділ у складі управління без керівника. У положенні про відділ вкажіть, що керує відділом заступник начальника управління.

Посадовий оклад заступника начальника управління визначайте за постановою КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268 (далі — Постанова № 268).

Заступникам керівників, заступникам керівників структурних підрозділів, посади яких не передбачає Постанова № 268, встановлюйте посадові оклади на 3–7% нижче передбаченого схемою посадового окладу відповідного керівника (пп. 1 п. 2 Постанови № 268).

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік внесків до статутного капіталу комунальних підприємств ОТГ

Облік внесків до статутного капіталу КП — що буде в обліку та фінансовій звітності, як обліковується вартість внеску на дату його здійснення та на дату балансу. Ці та інші питання — у даному огляді
36509

Податкові зобов’язання органів місцевого самоврядування: облік та податки

Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. У статті з прикладами розповідаємо, які саме податки вони сплачують, як показати в обліку нарахування та погашення податкових зобов’язань, які застосовуються бухгалтерські проведення
7532

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
42608

Як перевести держслужбовця з РДА в орган місцевого самоврядування

Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
8142

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9787