Чи інвентаризувати майно, яке установа отримала в тимчасове користування

1429
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

Батьки передали школі в тимчасове безплатне користування музичний центр. Чи має інвентаризаційна комісія вносити до описів таке майно, коли проводить річну інвентаризацію?

Відповідь

Так, має. Пояснимо чому.

Календар інвентаризації — 2021

Інвентаризаційна комісія щороку перед складанням річної фінансової звітності має провести суцільну інвентаризацію (пп. 6, 7 розд. І Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом МФУ від 02.09.2014 № 879; далі — Положення № 879). Інвентаризації підлягають усі цінності, що не належать установі, але тимчасово перебувають в її користуванні, розпорядженні або на зберіганні. Отже, речі, які школа отримала від батьків у тимчасове користування, також мають бути проінвентаризовані.

Положення № 879 не передбачає окремого порядку інвентаризації позабалансових цінностей. Річну інвентаризацію проводять у період трьох місяців до дати балансу (п. 7 розд. І Положення № 879). На об’єкти, які установі не належать, тобто передані їй у розпорядження, складають окремі описи. У них виділяють окремо орендовані об’єкти, прийняті на відповідальне зберігання, тощо (п. 11 розд. ІІ Положення № 879). Про те, що необхідно складати окремі описи і на майно, придбане за кошти батьків і передане в користування закладу освіти, наголошує МОН у листі від 28.09.2020 № 4/3307-20.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9594

Акт введення в експлуатацію основних засобів

Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
125292

Облік основних засобів 2025: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
364438

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
147579