Чи інвентаризувати майно, яке установа отримала в тимчасове користування

1316
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

Батьки передали школі в тимчасове безплатне користування музичний центр. Чи має інвентаризаційна комісія вносити до описів таке майно, коли проводить річну інвентаризацію?

Відповідь

Так, має. Пояснимо чому.

Календар інвентаризації — 2021

Інвентаризаційна комісія щороку перед складанням річної фінансової звітності має провести суцільну інвентаризацію (пп. 6, 7 розд. І Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом МФУ від 02.09.2014 № 879; далі — Положення № 879). Інвентаризації підлягають усі цінності, що не належать установі, але тимчасово перебувають в її користуванні, розпорядженні або на зберіганні. Отже, речі, які школа отримала від батьків у тимчасове користування, також мають бути проінвентаризовані.

Положення № 879 не передбачає окремого порядку інвентаризації позабалансових цінностей. Річну інвентаризацію проводять у період трьох місяців до дати балансу (п. 7 розд. І Положення № 879). На об’єкти, які установі не належать, тобто передані їй у розпорядження, складають окремі описи. У них виділяють окремо орендовані об’єкти, прийняті на відповідальне зберігання, тощо (п. 11 розд. ІІ Положення № 879). Про те, що необхідно складати окремі описи і на майно, придбане за кошти батьків і передане в користування закладу освіти, наголошує МОН у листі від 28.09.2020 № 4/3307-20.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як відобразити в обліку вибуття основних засобів

Кожен знає: основні засоби, що перебувають на балансі в установі та активно експлуатуються, можуть зношуватися, старіти морально, чи втрачати потужність. Тобто вони втрачають ознаки, за якими їх в бухобліку визнавали активом. У такому разі в керівника установи з’являється повне право ухвалити рішення про ліквідацію таких об’єктів основних засобів, продаж чи передачу без оплати іншій бюджетній установі тощо. А у бухгалтера – потреба відобразити в обліку вибуття основних засобів
11220

Як вести облік земельних ділянок

Облік земельних ділянок в бюджетних установах — у складі основних засобів чи як нематеріальні активи? Проведення у консультації
51364

Платні послуги бюджетних установ

Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях.
22132

Бухгалтерський облік надходження та списання підручників (бібліотечних фондів)

Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
1152