На якому субрахунку обліковувати каркасно‑тентову конструкцію

6137

Запитання

Бюджетна установа придбала павільйон у вигляді каркасно-тентової конструкції, до складу якої входять кілька складових частин: збірно-розбірний металевий каркас, тентове покриття з утеплювачем та фундамент з бетонних тумб. Постачальник його вже встановив. На якому субрахунку його обліковувати?

Відповідь

На субрахунку 1013 «Будівлі, споруди та передавальні пристрої». Аргументуємо.

За описом такий павільйон найбільше підходить до основних засобів. Одиниця обліку основних засобів — об’єкт, який, зокрема є закінченим пристроєм з усіма пристосуваннями і приладдям до нього та конструктивно відокремленим предметом, призначеним для виконання певних самостійних функцій (п. 1 розд. І НП(с)БОДС 121 «Основні засоби», затвердженого наказом Мінфіну від 12.10.2010 № 1202).

Бухгалтерські калькулятори - онлайн розрахунок

За описом, наведеним у нормах Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженому наказом Мінфіну від 29.12.2015 № 1219, для обліку й узагальнення інформації про наявність та рух основних засобів призначений рахунок 10 «Основні засоби», що має, зокрема субрахунок 1013 «Будівлі, споруди та передавальні пристрої».

Які об’єкти обліку можна віднести до споруд чи до будівель, визначає Державний класифікатор будівель та споруд ДК 018-2000, затверджений наказом Держстандарту від 17.08.2000 № 507. Так, він визначає, що споруди — це будівельні системи, пов’язані з землею, які створені з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання в результаті виконання різних будівельно-монтажних робіт.

Натомість будівлі — це споруди, що складаються з несучих та огороджувальних або сполучених несуче-огороджувальних конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для проживання або перебування людей, розміщення устаткування, тварин, рослин, а також предметів.

Отже, павільйон у вигляді каркасно-тентової конструкції обліковуйте на субрахунку 1013 «Будівлі, споруди та передавальні пристрої».

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35589

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12904

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
73865

Бухгалтерський облік надходження та списання підручників (бібліотечних фондів)

Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
6383