На якому субрахунку обліковувати секції демонтованої огорожі

2387

Запитання

Бюджетна установа провела капітальний ремонт огорожі і демонтувала старі металеві секції. У подальшому плануємо передати ці секції іншій установі. На якому субрахунку їх обліковувати?

Відповідь

Обліковуйте демонтовані секції огорожі на субрахунку 1513 «Будівельні матеріали». Пояснимо чому.

Демонтовані секції металевої огорожі не є конструктивно відокремленим предметом, який призначений, щоб виконувати певні самостійні функції, тому в обліку визнавайте їх не основним засобом, а запасами.

На якому субрахунку обліковувати каркасно‑тентову конструкцію

Коли обираєте субрахунок для обліку активів, керуйтеся нормами Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 29.12.2015 № 1219.

За вимогами цього Порядку субрахунок 1513 «Будівельні матеріали» призначений для обліку будівельних конструкцій і деталей, а саме:

  • металевих, залізобетонних і дерев’яних конструкцій;
  • блоків і збірних частин будівель і споруд;
  • збірних елементів;
  • інших матеріальних цінностей, які необхідні для будівництва.

Оприбутковуйте запаси, які отримали в процесі ремонту основних засобів, за чистою вартістю реалізації або в оцінці можливого їх використання. Останню можна визначити на основі вартості подібних запасів за наявності їх на балансі установи. Обов’язково врахуйте ступінь їх придатності до експлуатації (п. 15 розд. II Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 № 11).

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
123

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
186052

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73925

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105696