На якому субрахунку обліковувати секції демонтованої огорожі

1449

Запитання

Бюджетна установа провела капітальний ремонт огорожі і демонтувала старі металеві секції. У подальшому плануємо передати ці секції іншій установі. На якому субрахунку їх обліковувати?

Відповідь

Обліковуйте демонтовані секції огорожі на субрахунку 1513 «Будівельні матеріали». Пояснимо чому.

Демонтовані секції металевої огорожі не є конструктивно відокремленим предметом, який призначений, щоб виконувати певні самостійні функції, тому в обліку визнавайте їх не основним засобом, а запасами.

На якому субрахунку обліковувати каркасно‑тентову конструкцію

Коли обираєте субрахунок для обліку активів, керуйтеся нормами Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 29.12.2015 № 1219.

За вимогами цього Порядку субрахунок 1513 «Будівельні матеріали» призначений для обліку будівельних конструкцій і деталей, а саме:

  • металевих, залізобетонних і дерев’яних конструкцій;
  • блоків і збірних частин будівель і споруд;
  • збірних елементів;
  • інших матеріальних цінностей, які необхідні для будівництва.

Оприбутковуйте запаси, які отримали в процесі ремонту основних засобів, за чистою вартістю реалізації або в оцінці можливого їх використання. Останню можна визначити на основі вартості подібних запасів за наявності їх на балансі установи. Обов’язково врахуйте ступінь їх придатності до експлуатації (п. 15 розд. II Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 № 11).

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Спецодяг: облік та оподаткування

Забезпечити працівників спецодягом – це обов’язок, який покладається на роботодавця. Належним чином відобразити його надходження, використання та списання у бухгалтерському обліку – це обов’язок, який покладається на бухгалтера. Тема сьогоднішньої консультації – облік спецодягу у бюджетних установах.
25631

Облік продуктів харчування в бюджетних установах

Бухгалтер бюджетної установи має налагодити облік продуктів харчування. Допоможемо оприбуткувати, визнати та оцінити продукти харчування, розподілити транспортно-заготівельні витрати та обрати метод оцінки вибуття. А також розповімо, як відшкодувати нестачі й втрати за їх наявності.
51841

Акт приймання-передачі – бланк | зразок

Акт приймання-передачі основних засобів, майна, робіт, послуг має не одну форму. Коли та яку застосовувати 2025 року, а також їх бланки та зразки – у статті
364762

Первинні документи: як скласти без помилок

Як відомо, первинні документи є підставою для відображення господарських операцій в обліку. Про зміни до вимог складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю – в консультації
60660