Як перевести працівників на дистанційну роботу

2248
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку

Запитання

Керівник установи має намір перевести деяких працівників на дистанційну роботу. Кого можна перевести і в яких випадках?

Відповідь

Якщо керівник установи запроваджує тимчасовий дистанційний режим роботи для працівників, що вже працюють, наприклад, на час епідемії/пандемії, законодавство дозволяє зробити це на підставі наказу/розпорядження.

Запровадити тимчасовий дистанційний режим роботи можна на час:

  • самоізоляції працівника у випадках, які встановлює законодавство;
  • загрози збройної агресії;
  • надзвичайної ситуації техногенного, природного чи іншого характеру.

Як перевести працівників на дистанційну роботу

Форма № 10-ПОІ про працевлаштування осіб з інвалідністю: звітуємо за 2021 рік

Керівник установи має ознайомити працівника з наказом упродовж двох днів із дня, коли він ухвалить таке рішення, але до того як запровадить дистанційну роботу.

Перевести працівника на дистанційну роботу можна лише за його згодою. Переведення з ініціативи керівника установи вважають зміною істотних умов праці, про що працівників необхідно попереджати за два місяці. Новоприйняті працівники можуть працювати дистанційно після того, як з ними укладуть трудовий договір про дистанційну роботу в письмовій формі.

Працівники можуть також самостійно звернутися до роботодавця з проханням унести зміни до їх трудових договорів, а саме — відкоригувати умови їхньої праці. Для цього працівникам потрібно написати заяву з проханням перевести їх на дистанційну роботу на період, приміром, оголошеного урядом карантину через коронавірус. Тож якщо будуть добровільні заяви працівників, не діє вимога про двомісячний строк щодо попередження про зміни істотних умов праці. Тоді роботодавець матиме право одразу на підставі отриманих заяв від своїх підлеглих видати наказ на переведення їх на дистанційну роботу.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Центральна частина статичний блок 3

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Табель обліку робочого часу 2024 – бланк | зразок заповнення

Табель обліку робочого часу – це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
151257

Господарський договір бюджетної установи

Господарський договір бюджетної установи – типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
14354