Доплата за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника
Запитання
Бухгалтер сільської ради перебуває на лікарняному уже більше місяця. Її роботу виконує інший бухгалтер. Чи можна встановити бухгалтеру доплату за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника і в якому розмірі?
Відповідь
Так, можна. Пояснимо чому.
Умови оплати праці працівників органів місцевого самоврядування визначені постановою КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268 (далі — Постанова № 268).
Сільський голова має право у межах затвердженого фонду оплати праці встановлювати доплату за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників таких самих категорій персоналу. Розмір такої доплати — до 50% посадового окладу за основною роботою з використанням для цього до 50% посадового окладу відсутнього працівника (п. 2 Постанови № 268).
Виконувати обов’язки тимчасово відсутнього працівника означає заміняти його, якщо він буде відсутній у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відрядженням, відпусткою тощо, коли відповідно до законодавства за ним зберігатимуть робоче місце.
Працівники мають виконують обов’язки тимчасово відсутнього працівника одночасно з виконанням своїх основних обов’язків у межах встановленої графіком роботи тривалості робочого дня. На цьому наголошує і Мінсоцполітики у листі від 21.08.2019 № 1177/0/206-19.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.