Кому з бюджетників індексувати зарплату в листопаді 2022 року
В рамках об'єднання з ПФУ виконавча дирекція Фонду соціального страхування має здійснити інвентаризацію та передати Пенсійному фонду:
- особові справи потерпілих від нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (членів їх сімей),
- бази даних, носії інформації та програмного забезпечення щодо ведення обліку та здійснення страхових виплат України;
- перелік програмного забезпечення, що використовується для виконання функцій Фонду соціального страхування, із зазначенням програмно-технічних комплексів, призначених для ведення обліку та здійснення страхових виплат;
- опис та структуру баз даних, технічну документацію;
- перелік та основні характеристики технічних засобів, включаючи центри обробки даних та збереження інформації.
Нагадаємо, підписаний Президентом України Закон №3663 передбачає ліквідацію з 1 січня 2023 року Фонду соціального страхування та передачу його функцій Пенсійному фонду.
Пенсійний фонд отримає право:
- перевіряти обґрунтованість видачі, продовження листків непрацездатності і документів, що є підставою для їх формування, на базі інформації з електронних систем та реєстрів;
- одержувати безоплатно від державних органів, підприємств, установ, організацій (у тому числі від органів доходів і зборів, банківських, інших фінансово-кредитних установ) та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності відомості щодо використання страхових коштів;
- перевіряти достовірність відомостей, поданих страхувальником для отримання страхових коштів, дотримання порядку використання страхувальником наданих йому страхових коштів, відмовляти у фінансуванні виплат у разі відмови або перешкоджання страхувальником проведенню перевірки, виявлення фактів подання страхувальником недостовірних відомостей або порушення порядку використання страхових коштів;
- вимагати від керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також від фізичних осіб усунення виявлених фактів порушення вимог законодавства.