Мінекономіки оприлюднило проєкт постанови КМУ «Про внесення зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці».

Норми тривалості робочого часу 2023
Атестацію робочих місць за умовами праці проводять де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.
Проєкт постанови КМУ має на меті врегулювати питання проведення атестації робочих місць за умовами праці в період дії воєнного стану.
Так, якщо строк проведення атестації настав у період дії воєнного стану, роботодавець має право перенести її проведення на період — протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні. Для цього потрібно оформити відповідне рішення/наказ та погодити його із профспілкою.
Водночас результати атестації проведеної до введення воєнного стану продовжують діяти та використовуються у період дії воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.
🔍Зміни до Інструкції застосування КЕКВ
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів
У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2025 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа.
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі