Що зміниться в умовах атестації робочих місць під час воєнного стану

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінекономіки оприлюднило проєкт постанови КМУ «Про внесення зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці».

атестація робочих місць під час воєнного стану

Норми тривалості робочого часу 2023

Атестацію робочих місць за умовами праці проводять де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.

Проєкт постанови КМУ має на меті врегулювати питання проведення атестації робочих місць за умовами праці в період дії воєнного стану.

Так, якщо строк проведення атестації настав у період дії воєнного стану, роботодавець має право перенести її проведення на період — протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні. Для цього потрібно оформити відповідне рішення/наказ та погодити його із профспілкою.

Водночас результати атестації проведеної до введення воєнного стану продовжують діяти та використовуються у період дії воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.

Приєднуйтеся до каналу у Facebook

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Чи приходитимуть на перевірки податківці разом з ТЦК

З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів
109

Перевірки Держпраці у 2025 році: як підготуватися

У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2025 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа.
19421

Товарно-транспортна накладна: бланк та зразок заповнення 2025

Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі
195187

Зустрічна звірка під час ревізії: обов’язки бухгалтера, ризики та захист прав

До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
6393

Акт ревізії 2025: що робити з висновками ревізорів

Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
34366

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді