Від неоприлюднення до відповідальності. 4 епізоди судової практики
Чи важливе оприлюднення інформації та документів у сфері публічних закупівель? Безумовно, так! Насамперед тому, що публічні закупівлі мають відбуватися відкрито та прозоро. Це один із принципів їх проведення.
Списуємо майно в бюджетній установі
Прямі вимоги оприлюднювати інформацію про закупівлю містить стаття 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922). У ній — перелік документів та інформації, що їх має оприлюднити замовник, а також вимоги до строків оприлюднення. Окремі вимоги до оприлюднення документів і строків їх оприлюднення містять інші статті Закону № 922, а також нормативно-правові акти, видані на його виконання.
Оприлюднюємо відомості на порталах Data, Є‑data, ProZorro: що, де, коли
Варта особливої уваги замовника адміністративна відповідальність, передбачена законодавством.
Тож замовник не може припуститися порушення, коли оприлюднюватиме інформацію про закупівлю. Для цього треба добре знати законодавчі вимоги. А ще — орієнтуватися в судовій практиці. Наведемо найцікавішу.
➥ Епізод 1. Кого і наскільки оштрафують, якщо не оприлюднені план і документи замовника
➥ Епізод 2. Чому через неоприлюднений план договір визнають недійсним
➥ Епізод 3. Кому загрожує штрафом неоприлюднене повідомлення про зміни до договору
➥ Епізод 4. Чи загрожує штраф за неоприлюднення інформації про допороги
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух: Бюджет"