Від неоприлюднення до відповідальності. 4 епізоди судової практики
Чи важливе оприлюднення інформації та документів у сфері публічних закупівель? Безумовно, так! Насамперед тому, що публічні закупівлі мають відбуватися відкрито та прозоро. Це один із принципів їх проведення.
Прямі вимоги оприлюднювати інформацію про закупівлю містить стаття 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922). У ній — перелік документів та інформації, що їх має оприлюднити замовник, а також вимоги до строків оприлюднення. Окремі вимоги до оприлюднення документів і строків їх оприлюднення містять інші статті Закону № 922, а також нормативно-правові акти, видані на його виконання.
Оприлюднюємо відомості на порталах Data, Є‑data, ProZorro: що, де, коли
Варта особливої уваги замовника адміністративна відповідальність, передбачена законодавством.
Тож замовник не може припуститися порушення, коли оприлюднюватиме інформацію про закупівлю. Для цього треба добре знати законодавчі вимоги. А ще — орієнтуватися в судовій практиці. Наведемо найцікавішу.
➥ Епізод 1. Кого і наскільки оштрафують, якщо не оприлюднені план і документи замовника
➥ Епізод 2. Чому через неоприлюднений план договір визнають недійсним
➥ Епізод 3. Кому загрожує штрафом неоприлюднене повідомлення про зміни до договору
➥ Епізод 4. Чи загрожує штраф за неоприлюднення інформації про допороги
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух: Бюджет"