Щоб визначити коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, установи мають застосовувати індекс споживчих цін за 2017-2023 роки із значенням 100% (п. 9 підрозд. 6 розд. ХХ «Перехідні положення» ПК в редакції закону від 23.11.2018 № 2628-VIII).
Відтак, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2018 рік становить 1,0.
Коефіцієнт індексації установи мають застосовувати кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Він становить за:
- 1996 рік — 1,703;
- 1997 рік —1,059;
- 1998 рік — 1,006;
- 1999 рік — 1,127;
- 2000 рік — 1,182;
- 2001 рік — 1,02;
- 2005 рік — 1,035;
- 2007 рік — 1,028;
- 2008 рік — 1,152;
- 2009 рік — 1,059;
- 2010-2013 роки — 1,0;
- 2014 рік — 1,249,
- 2015 рік — 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 — для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження);
- 2016 рік для сільськогосподарських угідь — 1,0, для земель несільськогосподарського призначення — 1,06;
- 2017 рік — 1,0.
Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.
За інформацією Держгеокадастру
Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді