Держпраці інформує, як діяти роботодавцю під час нещасного випадку в умовах воєнного стану

Держпраці інформує, як діяти роботодавцю у випадку травмування/поранення або загибелі громадян України, які сталися або можуть статися в результаті ведення бойових дій, коли ці громадяни виконували трудові/посадові обов’язки.

Держпраці інформує, як діяти роботодавцю під час нещасного випадку в умовах воєнного стану

Отже, необхідно:

  • повідомити про нещасний випадок територіальний орган Держпраці або його посадових осіб будь-якими засобами зв’язку — телефон, електронна пошта, месенджер тощо;
  • розглянути питання щодо утворення комісії і проведення розслідування, якщо випадок має розслідувати комісія підприємства (п. 12 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 № 337 (далі — Порядок). Так вчиняйте, якщо для цього є умови та можливість забезпечити безпеку членів комісії;
  • максимально фіксувати, збирати та документувати інформацію про нещасний випадок на виробництві, щоб у подальшому його розслідувати у відповідності до вимог Порядку після нормалізації ситуації.
Джерело: офіційний сайт Управління Держпраці в Кіровоградській області

Любі читачі, команда Експертус Головбух продовжує працювати
і надавати вам професійну підтримку.
Нагадуємо, що передплатникам
друкованних видань «Головбух: БЮДЖЕТ» та/або «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА»
усі електронні матеріали зараз доступні без обмежень.

У разі, якщо якщо ви читач порталу та вам потрібна консультація експерта
чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити наші електронні продукти
«Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» зі знижкою 50%.

акційна передплата журналів для бухгалтерів

Весняні дива для бухгалтерів! Оформлюйте передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»платіть за 10 місяців, а користуйтеся цілий рік!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20.

Статті за темою

Усі статті за темою

Доплата за виконання обов’язків тимчасово відсутнього або відстороненого працівника

Працівники бюджетних установ часто мають виконувати обов’язки інших — тимчасово відсутніх або відсторонених. Як оформити та нарахувати доплату за виконання обов’язків тимчасово відсутнього/відстороненого працівника? Від окладу за якою посадою встановлювати доплату? Пояснюємо на прикладі робочої ситуації.
76322

Скорочення працівників

Алгоритм скорочення працівників під час карантину й не тільки розглянемо у даній консультації.
8171

Наказ про відкликання з відпустки

Відкликання з відпустки працівника – чи можна це зробити? Як скласти розпорядження про відкликання з відпустки, наказ? Роз’яснимо покроково.
47458

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
11766

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді