Податківці повідомляють, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Листування платників податків з органами податкової служби здійснюється дистанційно у режимі реального часу через персоналізований сервіс «Електронний кабінет». На сьогодні Електронний кабінет – це найпопулярніший електронний сервіс ДПС. Він забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України (ПК) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПК.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється в електронній формі. ДПС надсилає документ в Електронний кабінет та одночасно надсилає на електронну адресу платника податків інформацію про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.
Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі. Така квитанція відправляється з електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. Якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.
Платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.
Варто пам’ятати про переваги Електронного кабінету:
- працює за допомогою персональних комп’ютерів та смартфонів;
- працює цілодобово (в т. ч. у святкові та вихідні дні);
- отримання інформації відбувається в режимі онлайн, без відвідування Центрів обслуговування платників;
- без встановлення програмного забезпечення, економія часу.
За інформацією ГУ ДПС в Тернопільській області
Любі читачі, команда Експертус Головбух продовжує працювати
і надавати вам професійну підтримку. Нагадуємо, що передплатникам
друкованних видань «Головбух: БЮДЖЕТ» та/або «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА»
усі електронні матеріали зараз доступні без обмежень.
У разі, якщо якщо ви читач порталу та вам потрібна консультація експерта
чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити наші електронні продукти
«Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» зі знижкою 50%.