Організуйте проведення обов’язкових медоглядів за новим порядком
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Оновлена форма заяви-розрахунку на лікарняні: що змінилося
Обов’язкові медогляди працівників: зміни
Наказом № 1393 затверджено нові:
- порядок організації та проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій (далі — Порядок);
- форму первинної облікової документації № 025-9/о «Довідка № ___ про проходження обов’язкового медичного огляду працівника»;
- інструкцію щодо заповнення цієї форми.
Порядок унормовує проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників (далі — ОМО).
Обов’язкові медогляди працівників: що встигнути до 1 грудня
Для організації ОМО на 2026 рік роботодавець до 01.12.2025 має:
- скласти перелік категорій працівників, які підлягають ОМО (далі — Перелік), за формою, наведеною у додатку 1 до Порядку;
- погодити з лікарем з гігієни праці територіального органу Держпраці.
У місячний строк з дати складання Переліку роботодавець:
- складає поіменний список працівників, які підлягають проходженню періодичного медичного огляду, за формою, наведеною у додатку 2 до Порядку;
- погоджує з первинною профспілковою організацією установи або представником трудового колективу, якщо профспілка не створювалася, з лікарем з гігієни праці територіального органу Держпраці;
- затверджує графік проходження ОМО з закладом охорони здоров’я — надавачем послуг з проведення ОМО.
Роботодавець для забезпечення проведення ОМО працівників укладає договір з надавачем послуг, в якому утворена та функціонує медична комісія з проведення ОМО.
Працівники за рахунок роботодавця проходять попередній (під час прийняття на роботу), періодичні (протягом трудової діяльності) та позачергові медичні огляди.
Наказ № 1393 чинний із 18.11.2025.
