Паспорт бюджетної програми і звіт про її виконання — за новою формою

Мінфін виклав у новій редакції форму паспорта бюджетної програми та звіту про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету, затверджених наказом від 26.08.2014 № 836. Також Мінфін змінив Правила складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання.

Паспорт бюджетної програми і звіт про її виконання — за новою формою

Завантажуйте бланк і врахуйте особливості заповнення:

Тепер у разі виникнення нових бюджетних програм головні розпорядники не мають подавати протягом тижня на затвердження до фіноргану проекти паспортів.

Фінорган погоджує проект паспорта протягом 10 днів з дня його отримання та направляє його головному розпоряднику для затвердження. Раніше цей строк не був визначений.

Головний розпорядник затверджує накази про затвердження відповідних паспортів протягом тижня від дня, у який фінорган погодить проект паспорта у новій редакції. Раніше цей строк Правила не встановлювали.

Головний розпорядник затверджує паспорти своїми наказами у двох примірниках, а не в трьох, як було раніше.

Головний розпорядник передає другий примірник наказу про затвердження паспорту відповідному територіальному органу Казначейства протягом трьох робочих днів. Раніше цей строк Правила не встановлювали.

Головний розпорядник передає фіноргану завірені копії паспорта та наказу про його затвердження протягом 3 робочих днів від дня затвердження паспорта. Раніше третій примірник оригіналу наказу про затвердження паспорту залишався у фіноргані.

Головний розпорядник доводить до відповідальних виконавців, розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів протягом 3 робочих днів від дня прийняття наказу про затвердження паспортів його копії та копії затверджених паспортів (а не у тижневий строк від дня затвердження наказу про паспорти).

Зміни до паспортів протягом бюджетного періоду головні розпорядники можуть вносити додатково у разі зміни інформації та показників, затверджених у паспортах, внаслідок прийняття нормативно-правових актів. Однак розпорядники не вносять зміни через об’єктивні причини, які виникли в процесі виконання бюджету і які відповідають меті та завданням бюджетної програми.

Якщо головні розпорядники вносять зміни до паспорта, вони подають до фіноргану порівняльну таблицю з поясненнями щодо відмінностей. Раніше такого обов’язку Правила не встановлювали.

Відповідні новації Мінфін затвердив Наказом «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства фінансів України» від 29.12.2018 № 1209, який набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Джерело: Наказ Мінфіну від 29.12.2018 № 1209

image26

Інструкції заповнення й зразки, що знадобляться для звітності:

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Товарно-транспортна накладна – актуальний бланк та зразок

Товарно-транспортна накладна – це підтвердження реальності господарської операції, що може знадобитися, наприклад при запиті податкової або при перевірці ревізорів. Тримайте експертний зразок.
164506

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
123789

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
307635

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді