Як звітувати за 2018 рік медзакладам після реорганізації

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Медзакладам після реорганізації під час складання та подання фінансово-бухгалтерської звітності за 2018 рік слід звернути увагу, зокрема, на питання:

  • складання звіту неприбуткової організації;
  • оподаткування ПДВ медичних послуг.

Медзакладам слід враховувати ознаки неприбутковості. Так, неприбуткові організації мають використовувати свої доходи (прибутки) виключно для того, аби:

  • фінансувати видатки на своє утримання;
  • реалізовувати мету (цілі, завдання) та напрями діяльності, визначені установчими документами (пп. 133.4.2 ПК).

Ознайомитись із Реєстром неприбуткових установ та організацій медзаклади можуть у відкритій та приватній частині Електронного кабінету. Він розміщений на офіційному веб-порталі ДФС.

Щоб перевірити, чи включений відповідний медзаклад до Реєстру, достатньо здійснити пошук за кодом ЄДРПОУ або найменуванням неприбуткової організації.

Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації прирівнюється до податкової декларації (ст.46. 48, 49 ПК).

Звіт потрібно подати за періоди:

  • річний податковий (звітний) — неприбутковим підприємствам, установам та організаціям, які відповідають вимогам пункту 133.4 ПК та є у Реєстрі неприбуткових установ та організацій. Звіт подають протягом 60 к. дн., що настають за останнім к. дн. звітного податкового періоду, цьогоріч до 01.03.2019;
  • місячний податковий (звітний) — неприбутковим підприємствам, установам та організаціям, у т. ч. профспілкам, їх об’єднанням та організаціям профспілок, які порушили вимоги пункту 133.4 ПК, зокрема використали кошти не за цільовим призначенням.

За інформацією ГУ ДФС у Вінницькій області

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54031

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94557

Електронна декларація: форма та терміни подання

Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
113574

Електронна декларація — заповнення

Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації — у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта
91740

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді