Мінрегіон пояснив, як фіксувати пошкодження житла внаслідок бойових дій

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністерство розвитку громад та територій оприлюднило роз’яснення, як проводити аварійно-відбудовні чи аварійно-ремонтні роботи й інші першочергові відновлювальні роботи для фіксації руйнувань і відновлення пошкодженої внаслідок бойових дій інфраструктури населених пунктів в умовах воєнного стану.

Мінрегіон пояснив, як фіксувати пошкодження житла внаслідок бойових дій

Працюємо та підтримуємо економіку разом!

Відповідне роз’яснення та Інформаційна довідка щодо нормативно-правового регулювання питань організації та виконання першочергових робіт з відновлення пошкоджених об’єктів оприлюднені на сайті Кабміну.

Відповідно до затвердженого Порядку використання офіційних рахунків для пожертв на підтримку України United24, затвердженого постановою КМУ від 19 квітня № 472, організацію та координацію виконання невідкладних робіт проводитимуть виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, а в разі їх відсутності — військові адміністрації.

Ці уповноважені органи мають проводити попередні візуальні огляди пошкоджених об’єктів і сформувати їх перелік.

Щодо зруйнованих і значно пошкоджених об’єктів уповноважений орган має прийняти рішення провести їх обстеження за участі фахівців, що мають відповідну кваліфікацію, або підприємств, установ та організацій, у складі яких є такі виконавці.

На час воєнного стану та протягом 90 календарних днів після його припинення або скасування виконавцями робіт з обстеження пошкоджених об’єктів можуть бути:

  • експерт з обстеження будівель і споруд;
  • інженер-проєктувальник із кваліфікаційним рівнем «провідний» або «I категорія», який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості»;
  • експерт будівельний із кваліфікаційним рівнем «провідний» або «I категорія», який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «експертиза проєктної документації у частині забезпечення механічного опору та стійкості»;
  • інженер-консультант (будівництво) із кваліфікаційним рівнем «провідний» або «I категорія».

За результатами обстеження пошкоджених об’єктів виконавець робіт з обстеження складає звіт, до якого додає акт обстеження, що повинен містити інформацію щодо визначеної за результатами обстеження категорії пошкоджень об’єкта.

За матеріалами Міністерства розвитку громад та територій України


Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.

На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54011

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи 2025

Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
2515

Рішення про місцевий бюджет 2026: що має містити документ і як його оформити

Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
3800

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94551

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді