Нова послуга в «Дії» для тих, хто втратив роботу під час війни

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінцифри запускає в «Дії» нову соціальну послугу — Допомога по безробіттю. У застосунку та на порталі «Дія» особи, які втратили роботу, можуть оформити статус безробітного й отримувати щомісячну допомогу.

Нова послуга в «Дії» для тих, хто втратив роботу під час війни

Працюємо та підтримуємо економіку разом!

«Через війну багато українців втратили роботу й не мають можливості працювати. Частину підприємств знищено окупантами, деякі збанкрутували або втратили попит. Крім того, тисячі українців не мають змоги зараз відвідувати держоргани. Тому ми працюємо над тим, щоб усі важливі соціальні послуги були доступні в смартфоні. Запускаємо спеціальну послугу в «Дії» — Допомогу по безробіттю. Послуга працює, як завжди, за декілька кліків», — зазначив Віце-прем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Хто може скористатися послугою

Отримати допомогу можуть українці, які були офіційно працевлаштовані, але через війну втратили роботу або не можуть продовжувати діяльність як ФОПи та зареєстровані на тимчасово окупованих територіях чи там, де ведуться активні бойові дії.

Зверніть увагу! Якщо особа не відповідає цим критеріям, вона може оформити допомогу з безробіття за посиланням: https://diia.gov.ua/services/dopomoga-po-bezrobittyu.

Щоб отримати допомогу з безробіття:

  • у застосунку «Дія» виберіть меню «Послуги» та пункт «Допомога по безробіттю», на порталі — послугу з отримання статусу безробітного;
  • підтвердьте, що ви дійсно втратили роботу та не є студентом денної форми навчання;
  • виберіть місто та центр зайнятості, в якому хочете отримати статус;
  • за потреби залиште свої паспортні та контактні дані;
  • виберіть періодичність отримання виплат і картку «єПідтримки», на яку нараховуватимуть допомогу. Якщо не маєте картки, оформте віртуальну просто в застосунку;
  • уважно перевірте заяву ще раз і підтвердьте її.

Очікуйте, коли працівники центру зайнятості оброблять вашу заяву. Про що отримаєте push-повідомлення у застосунку.

Щоб скористатися послугою в застосунку, оновіть «Дію» до останньої версії.

За інформацією Мінцифри


Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.

На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70137

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
183705

Оплата праці педагогічних працівників: посадові оклади 2025/2026 року

Розміри окладів педагогічних працівників у 2025/2026 році визначаються за ЄТС. Про по посадові оклади педпрацівників, учителів ДЮСШ і науково-педагогічних працівників поговоримо у статті. Також маємо приклади нарахування зарплати педпрацівникам, що допоможуть вирішити ваші робочі ситуації
428903

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
51362

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді