Коли платник податку протягом операційного дня не отримав квитанцію про прийняття/неприйняття податкової накладної (ПН) або розрахунку коригування (РК), або зупинення їх реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), він має з’ясувати, чому це відбулося.
Для цього платник податку повинен:
- переглянути через Електронний кабінет в режимі реального часу дані ЄРПН про складені ним чи його контрагентами ПН/РК;
- звернутися до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до гарячої лінії за тел. 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації.
ПН/РК платник податку має надіслати на реєстрацію ПН/РК повторно, якщо:
- протягом 2 год. після того, як платник податку надіслав ПН/РК вперше, квитанція про реєстрацію/нереєстрацію/зупинення реєстрації ПН/РК не надійшла;
- в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію ПН/РК та інспектор по телефону підтвердив, що документ не надійшов.
За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області