Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників може подати платник єдиного внеску та/або застрахована особа через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету.
Для цього в приватній частині Електронного кабінету в меню «Ведення звітності» застрахована соба має обрати «Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників» (ф. № 1-ЗРС) (J1303801), заповнити відповідні поля, підписати та надіслати.
Підтвердженням отримання ДФС запиту є Квитанція в електронному вигляді, в якій зазначені дата та номер реєстрації відповідного запиту.
Витяг за результатами обробки запиту застрахована особа може переглянути у меню «Перегляд звітності» у вкладці:
- J1438101 — для юридичної особи або відокремленого підрозділу (ф. № 1-ВРС);
- F1438201 — для фізичної особи — підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (ф. № 2-ВРС);
- F1438301 — для фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).
Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то ДФС формує заявнику довідку з реєстру страхувальників (ф. № 1-ДРС) (J/F1403801).
Тільки у разі особистого звернення фізичної особи ДФС надає:
- інформацію про встановлення з реєстру страхувальників ознаки «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність), яку зазначає у витягу (ф. № 2-ВРС);
- витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом звертайтеся за тел.: 0 800 501 007.
За інформацією прес-служби ДФС