Як отримати витяг з реєстру страхувальників у Електронному кабінеті

ДФС запровадила новий електронний сервіс, який надає можливість подати запит на отримання витягу з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників може подати платник єдиного внеску та/або застрахована особа через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету.

Для цього в приватній частині Електронного кабінету в меню «Ведення звітності» застрахована соба має обрати «Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників» (ф. № 1-ЗРС) (J1303801), заповнити відповідні поля, підписати та надіслати.

Підтвердженням отримання ДФС запиту є Квитанція в електронному вигляді, в якій зазначені дата та номер реєстрації відповідного запиту.

Витяг за результатами обробки запиту застрахована особа може переглянути у меню «Перегляд звітності» у вкладці:

  • J1438101 — для юридичної особи або відокремленого підрозділу (ф. № 1-ВРС);
  • F1438201 — для фізичної особи — підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (ф. № 2-ВРС);
  • F1438301 — для фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).

Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то ДФС формує заявнику довідку з реєстру страхувальників (ф. № 1-ДРС) (J/F1403801).

Тільки у разі особистого звернення фізичної особи ДФС надає:

  • інформацію про встановлення з реєстру страхувальників ознаки «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність), яку зазначає у витягу (ф. № 2-ВРС);
  • витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом звертайтеся за тел.: 0 800 501 007.

За інформацією прес-служби ДФС

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Коди економічної класифікації видатків бюджету: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
328538

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1321

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді