Платники податків мають зберігати протягом не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, а у разі її неподання — з дати, на яку припадає граничний термін подання такої звітності:
- первинні документи;
- регістри бухгалтерського обліку, фінансової звітності;
- інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів;
- документи, пов’язані із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС (п. 44.3 ПК).
Якщо платник податків втратив/пошкодив/достроково знищив такі підтверджувальні документи, йому необхідно:
- письмово повідомити орган ДФС за місцем обліку — у п’ятиденний строк з дня цієї події ( п. 44.5 ПК);
- відновити втрачені документи протягом 90 к. дн. з дня, що настає за днем надходження повідомлення до органу ДФС.
Орган ДФС має перенести перевірку, якщо не може провести її через втрату/пошкодження/знищення платником податків підтверджувальних документів. Термін проведення перевірки ДФС переносить до дати, коли платник податків відновить втрачені документи, але у межах строків, встановлених ПК.
За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області

Інструкції заповнення й зразки, що знадобляться для звітності:
Держстат готує нас до подання статистичної звітності у 2026 році, яка щороку зазнає змін у складі, а також і у самих формах звітів. Розглянемо табель (перелік), календар державних статзвітів на 2026 рік, а також набір (альбом) усіх форм статзвітів на 2026 рік. Розглянемо, хто, коли і як звітуватиме до Держстату в наступному році
Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта