У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі — ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), ДФС протягом операційного дня надсилає платнику ПДВ квитанцію. Вона є підтвердженням зупинення реєстрації ПН/РК (п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018 №117, далі — Порядок № 117).
Квитанція про зупинення реєстрації ПН/РК містить, зокрема, пропозицію платникові ПДВ надати пояснення та копії документів, які потрібні, аби ДФС прийняла рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (п. 13 Порядку № 117).
Письмові пояснення і копії документів платник ПДВ має подати до ДФС в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС (п. 16 Порядку № 117). Їх подають у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
За чинним законодавством платник ПДВ не має можливості виправити помилку у Повідомленні. Тож якщо отримаєте квитанцію про те, що документ не прийняли, повторно надсилайте Повідомлення з правильними даними.
За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області