Уряд удосконалив порядок розслідування та обліку нещасних випадків та аварій на виробництві відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідне рішення Уряд затвердив на засіданні 17.04.2019 постановою «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» (далі — Порядок).
Новим Порядком Уряд, зокрема:
- спростив процедуру, за якою комісія з розслідування нещасного випадку (далі — Комісія) оформлює документи та встановлює, чи пов’язаний нещасний випадок/захворювання із професійною діяльністю;
- визначив перелік випадків, які має розслідувати Комісія;
- встановив строк давності, протягом якого Комісія має розслідувати нещасні випади на виробництві;
- урегулював порядок, за яким Комісія має розслідувати професійні захворювання та отруєння на виробництві;
- встановив вимоги до санітарно-гігієнічних умов праці;
- визначив функції та повноваження Державної служби України з питань праці із ведення обліку аварій, нещасних випадків, гострих і хронічних професійних захворювань та отруєнь і причин їх виникнення.
Завдяки оновленому Порядку Уряд має намір захистити громадян, які постраждали на виробництві, зокрема тих, які працюють на умовах цивільно-правового договору або на інших підставах.
Тож як тільки Порядок набере чинності, розслідуйте та обліковуйте нещасні випадки та аварії на виробництві по-новому.
Скачати Цивільно-правовий договір ЗРАЗОК
Джерело: за інформацією Мінсоцполітики