Як вирішувати спори у допорогових закупівлях

У Мінекономрозвитку роз’яснили, як вирішувати спори, що виникають між учасниками і замовником під час допорогових закупівель.

Учасник може звернутися до замовника з вимогою усунути допущені порушення у процесі закупівлі, а саме:

  • під час періоду уточнень;
  • у рішенні з кваліфікації на етапі розгляду пропозицій.

Для такого звернення він має два робочих дні з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ.

Інформація щодо звернення доступна всім користувачам в ЕСЗ, окрім інформації про учасника, який звернувся з вимогою.

Замовник має можливість надати відповідь на таку вимогу учасника через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника. Він зазначає результат розгляду вимоги:

  • «Задоволено»;
  • «Відхилено»;
  • «Не задоволено».

Учасник протягом 3 днів після того, як вимога набула статусу «розглянута замовником», може оцінити відповідь в ЕСЗ так:

  • «Вимога задоволена» — якщо відповідь його задовольняє;
  • «Вимога не задоволена» — якщо відповідь його не задовольняє.

Зважте, що розгляд вимоги не зупиняє процесу закупівлі.

Окрім цього, учасники, які вважають, що замовник під час допорогової закупівлі не дотримав принципів закупівель, можуть скористатися також:

  • механізмами громадською контролю, передбаченими Законами України «Про громадські об’єднання», «Про звернення громадян», «Про інформацію»;
  • моніторинговим порталом DoZorro.

Джерело: лист Мінекономрозвитку від 16.04.2019 № 3304-04/16225-06

Лілія Лахтіоновадиректорка департаменту регулювання публічних закупівель Мінекономіки
Сфера публічних закупівель на порозі істотних змін. Деякі з них мають гармонізувати національне законодавство з європейським, а решта — вдосконалити закупівельний процес. Які зміни чекають на замовника?

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

Укласти договір про закупівлю – це пів справи, аби його виконати за кошти державного чи місцевого бюджету – обов’язково потрібно зареєструвати взяття відповідного бюджетного зобов’язання. Розберемо окремі нюанси укладення договорів та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі.
4778

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1495

Закупівля послуг з поточного ремонту: які нюанси врахувати

Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
5951

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
4766

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді