Мінсоцполітики виклали у новій редакції схеми посадових окладів працівників:
- Центрального апарату Державної служби зайнятості (далі — Служби);
- Центру зайнятості АР Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських центрів зайнятості;
- районних, міських, районних у містах та міськрайонних центрів зайнятості, філій центрів зайнятості.
Відповідні зміни Мінсоцполітики затвердило Наказом від 27.03.2019 № 440, який набрав чинності 19.04.2019 року.
Тож тепер оклади працівників Служби зросли, зокрема, для:
- Голови Центрального апарату Служби — із 18000 грн до 24000 грн;
- головного бухгалтера Центрального апарату Служби — із 11400 грн до 13100 грн;
- провідного бухгалтера Центрального апарату Служби — із 7500 грн до 8630 грн;
- провідних бухгалтерів обласних, Київського та Севастопольського міських центрів зайнятості — із 4800 грн до 5500 грн;
- провідних бухгалтерів районних, міських, районних у містах та міськрайонних центрів зайнятості, філій центрів зайнятості — із 4250 грн до 4900 грн.
Також, документ встановлює, що у 2019 році граничний розмір премії для працівників не може перевищувати 100% посадового окладу
Наказ Мінсоцполітики «Про внесення змін до наказу Міністерства соціальної політики України від 22 березня 2017 року N 447» від 27.03.2019 № 440
Бажаєте, щоб ревізори не виявили у вас порушення у нарахуванні зарплати? Тоді запрошуємо вас 4 червня на зустріч із ревізорами. Вони розкажуть про типові порушення, які зазначають в актах ревізії. Таку секретну інформацію вам не розкаже ніхто.
Експерт допоможе розібратися, коли, кому та як надавати компенсацію за невикористані відпустки. На прикладах розберемося в особливостях розрахунку компенсації за невикористані відпустки, її нарахуванні та оподаткуванні
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто – положення про оплату праці.
Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
«Тобі догана! Будеш тепер без премії і матеріалки», – сказав керівник установи бухгалтерові. А все через те що бухгалтер вчасно не надав працівникам розрахункові листи про зарплату. Він захотів розібратися, чи правомірно його покарали. Сам не впорався, тож по допомогу звернувся до редакції. Чи справді через догану він втратить премію? Чи зможе отримати хоча б матеріалку? Експерт знає відповіді.
Матеріальна допомога, якої потребує працівник для вирішення соціально-побутових питань, має свої особливості надання та оподаткування. Після початку війни об’єктивних підстав для надання матеріальної допомоги, на жаль, побільшало