Фахівці Держпраці пояснили, чи потрібно під час оформлення працівника на роботу за сумісництвом вимагати від нього трудову книжку.
Трудові книжки зберігають за основним місцем роботи працівника відповідно до постанови КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.1993 № 301. У період роботи їх не видають працівникові.
Роботу за сумісництвом врегульовує Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затверджене наказом Мінпраці, Мін'юсту та Мінфіну від 28.06.1993 № 43 (далі — Положення).
Положення встановлює, що під час прийняття на роботу за сумісництвом роботодавець має право вимагати від працівника пред'явити паспорт, диплом або інший документ про здобуту освіту чи професійну підготовку.
Отож вимоги пред'являти трудову книжку під час оформлення на роботу за сумісництвом нормативні документи не містять.
Джерело: Управління Держпраці у Кіровоградській області