Учора, 18.09.2019, на своїй сторінці у мережі Facebook Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет повідомив про початок оцифрування паперових процесів у держорганах, зокрема, кадрового документообігу.
За його оцінкою: «тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. А скільки даремно витрачається часу і талантів — оцінити неможливо».
Він повідомив про ключові зміни:
- «Ми хочемо заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. Цей захід може здатися занадто суворим. Але, по-перше, нам потрібно прищеплювати цифрову грамотність держслужбовцям. По-друге, декларації в НАЗК в електронному вигляді всі і так подають, ЕЦП у всіх є»;
- «Позбавляємося від купи зайвих сутностей. Копії дипломів (є реєстр), інформація про пов’язаних компаніях (є реєстр), копії паспортів (є ЕЦП), автобіографія (кому вона взагалі потрібна!) І багато іншого»;
- «Трудові книжки повинні, нарешті, піти в історію. Це, до речі, оцінить і бізнес»;
- «Весь оборот, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т. п. — в цифру»;
- «У цифру потрібно також перевести архів. Закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років, повинні залишитися в минулому столітті. Це теж буде корисно для бізнесу»;
- «Сильно спростимо всю логіку погоджень. Блок-схеми, за якими документи «ходять» по кабінетах, спростимо і скоротимо в 3-4 рази»;
- «Створюємо єдиний реєстр держслужбовців. Зараз HR-інформація розосереджена по різним органам в самих різних форматах. Це дозволить централізувати і комунікації, і багато інших HR-аспектів».
Щоб це все зробити, потрібно внести зміни до деяких законів, постанов Уряду, а також впровадити правильне IT, з особливою увагою до кібербезпеки. За його словами це все можна впровадити за 6-9 місяців.
Із особистої сторінки Дмитра Дубілета у мережі Facebook