У держорганах оцифрують кадровий облік

UA RU

У держорганах оцифрують кадровий облік

Учора, 18.09.2019, на своїй сторінці у мережі Facebook Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет повідомив про початок оцифрування паперових процесів у держорганах, зокрема, кадрового документообігу.

За його оцінкою: «тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. А скільки даремно витрачається часу і талантів — оцінити неможливо».

Він повідомив про ключові зміни:

  • «Ми хочемо заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. Цей захід може здатися занадто суворим. Але, по-перше, нам потрібно прищеплювати цифрову грамотність держслужбовцям. По-друге, декларації в НАЗК в електронному вигляді всі і так подають, ЕЦП у всіх є»;
  • «Позбавляємося від купи зайвих сутностей. Копії дипломів (є реєстр), інформація про пов’язаних компаніях (є реєстр), копії паспортів (є ЕЦП), автобіографія (кому вона взагалі потрібна!) І багато іншого»;
  • «Трудові книжки повинні, нарешті, піти в історію. Це, до речі, оцінить і бізнес»;
  • «Весь оборот, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т. п. — в цифру»;
  • «У цифру потрібно також перевести архів. Закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років, повинні залишитися в минулому столітті. Це теж буде корисно для бізнесу»;
  • «Сильно спростимо всю логіку погоджень. Блок-схеми, за якими документи «ходять» по кабінетах, спростимо і скоротимо в 3-4 рази»;
  • «Створюємо єдиний реєстр держслужбовців. Зараз HR-інформація розосереджена по різним органам в самих різних форматах. Це дозволить централізувати і комунікації, і багато інших HR-аспектів».

Щоб це все зробити, потрібно внести зміни до деяких законів, постанов Уряду, а також впровадити правильне IT, з особливою увагою до кібербезпеки. За його словами це все можна впровадити за 6-9 місяців.

Із особистої сторінки Дмитра Дубілета у мережі Facebook

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна декларація – заповнення

Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.
83456

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації
19671

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
23166

Благодійна допомога ОМС

Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування
14827

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді