Мінсоцполітики оприлюднило алгоритм оформлення субсидії через інтернет. Для цього потрібно:
1. Зайти на сайт Мінсоцполітики у рубрику «Е-Сервіси».
2. У рубриці «Е-Сервіси» обрати «Субсидії».
3. Обрати найбільш зручний спосіб реєстрації (один із трьох):
- за адресою електронної пошти;
- з ідентифікацією електронним цифровим підписом;
- з ідентифікацією BankID.
4. Заповнити форми:
- заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку);
- декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.
Якщо обрано «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти», після заповнення форми на сайті на електронну пошту прийде pdf-версія документа, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту.
У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» або «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
За інформацією Мінсоцполітики