Податківці роз’яснили, що листи/запити (крім звернень на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі) установи мають оформлювати з урахуванням статті 5 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР.
Тобто у листі/запиті зазначайте назву установи, її код ЄДРПОУ, місцезнаходження, потім викладайте суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Лист/запит підписує посадова особа установи із зазначенням дати. В електронному листі/запиті зазначте:
- електронну поштову адресу, на яку орган ДПС надішле відповідь;
- відомості про інші засоби зв’язку (за наявності).
Лист/запит складайте державною (офіційною) мовою та адресуйте органам ДПС, його посадовим особам, якщо порушені у ньому питання належать до їх компетенції.
Орган ДПС розгляне лист/запит і вирішить порушенні у ньому питання у строк — не більше одного місяця від дня їх надходження.