У п’ятницю, 18 жовтня, Верховна Рада підтримала проєкт Держбюджету 2020 в першому читанні. При підготовці документу до першого читання народними депутатами, фракціями, групами та комітетами Парламенту надано 2162 пропозиції.
Виступаючи у Верховній Раді, заступник Міністра фінансів Юрій Джигир подякував за конструктивну співпрацю членам Бюджетного комітету ВР та всім депутатам, які надали свої пропозиції до першого читання.

«Проєкт держбюджету на 2020 рік є збалансованим та реалістичним. Він визначає чіткі пріоритети, які дозволять підвищити добробут наших громадян та забезпечити розвиток економіки. Основною нашою задачею при опрацюванні законопроєкту у Верховній Раді є зберегти баланс його показників та їх реалістичність. Наша задача зараз ухвалити документ, в якому кожна гривня видатків буде забезпечена реальними доходами, щоби після 1 січня 2019 року мі могли профінансувати їх всі в повному обсязі»,
— наголосив Юрій Джигир під час доповіді у Парламенті.
Проєктом Бюджетних висновків передбачено ряд доручень Уряду відповідно до пропозицій народних депутатів, комітетів, фракцій, груп для їх опрацювання при підготовці проєкту держбюджету на 2020 рік на ІІ читання. Зокрема, збільшити показники дохідної та видаткової частин проєкту Держбюджету 2020 з урахуванням уточнення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2020 рік.
Після прийняття Урядом рішення щодо уточнення макропоказників на 2020 рік, можливо буде обрахувати уточнені показники бюджету на 2020 рік, зокрема показники дохідної частини.
За інформацією Мінфіну
Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді