В пятницу, 18 октября, Верховная Рада поддержала проект Госбюджета 2020 в первом чтении. При подготовке документа к первому чтению народными депутатами, фракциями, группами и комитетами Парламента предоставлено 2162 предложения.
Выступая в Верховной Раде, заместитель Министра финансов Юрий Джигир поблагодарил за конструктивное сотрудничество членам бюджетного комитета ВР и всем депутатам, которые предоставили свои предложения к первому чтению.

«Проект госбюджета на 2020 год является сбалансированным и реалистичным. Он определяет четкие приоритеты, которые позволят повысить благосостояние наших граждан и обеспечить развитие экономики. Основной нашей задачей при разработке законопроекту в Верховной Раде есть сохранить баланс его показателей и их реалистичность. Наша задача сейчас принять документ, в котором каждая гривна расходов будет обеспечена реальными доходами, чтобы после 1 января 2019 мы могли профинансировать их все в полном объеме»,
— подчеркнул Юрий Джигир во время доклада в Парламенте.
Проектом Бюджетных выводов предусмотрен ряд поручений Правительства в соответствии с народных депутатов, комитетов, фракций, групп для их обработки при подготовке проекту госбюджета на 2020 год на II чтение. В частности, увеличить показатели доходной и расходной частей проекта Госбюджета 2020 с учетом уточнения основных прогнозных макропоказателей экономического и социального развития Украины на 2020 год.
После принятия Правительством решения об уточнении макропоказателей на 2020 год, возможно будет рассчитать уточненные показатели бюджета на 2020 год, в частности показатели доходной части.
По информации Минфина
Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді