Мінекономіки скоригувало макропрогноз на 2020-2022 роки

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінекономіки скоригувало макропрогноз на 2020-2022 роки

Уряд схвалив уточнені основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2020-2022 роки за двома можливими сценаріями, які розробило Мінекономіки. Такі уточнення внесли, враховуючи поточну економічну ситуацію та зміни окремих припущень. Також врахували пріоритетні реформи, передбачені Програмою діяльності Уряду, зокрема:

  • запровадження ринкового обігу земель сільськогосподарського призначення,
  • проведення ефективної приватизації,
  • реформування правил функціонування ринку праці,
  • демонополізація та посилення конкуренції,
  • подальша дерегуляція економіки,
  • реалізація заходів з просування українського експорту на зовнішніх ринках і зменшення бар’єрів для експорту українських товарів та послуг.

Показники розроблені за двома сценаріями.

Сценарій 1 передбачає подальше поступове прискорення економічного зростання та формування якісного підґрунтя для сталого економічного розвитку в середньостроковій перспективі. За цим сценарієм прогнозують:

Показники

Одиниця виміру

За роками

2020

2021

2022

Зростання реального обсягу ВВП

%

3,7

3,8

4,1

Індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року)

%

105,5

105,3

105,1

Середньорічний обмінний курс

грн/долар США

27,0

27,2

27,5

Сценарій 2 можливий за умов успішного впровадження реформ для покращення бізнес-клімату, кардинальні успіхи у боротьбі із корупцією, реформуванні судової системи і захисті прав власності. Це може зумовити сплеск інвестиційної активності, у т. ч. за рахунок припливу іноземного капіталу. За цим сценарієм прогнозують:

Показники

Одиниця виміру

За роками

2020

2021

2022

Зростання реального обсягу ВВП

%

4,8

5,5

6,5

Індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року)

%

105,8

105,0

105,0

Середньорічний обмінний курс

грн/долар США

24,8

23,9

24,2

Більш детально у презентації:

За інформацією Мінекономіки

Відповідальність за порушення мінімальних гарантій в оплаті праці

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22409

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8955

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
422760

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182434

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
51582

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді