Як закуповувати послуги з харчування – рекомендує Мінекономіки

За результатами перевірок Держпродспоживслужби, проведених на початку навчального року в закладах освіти, майже у 38% з них виявлені порушення вимог санітарного законодавства. З-поміж порушень – систематичне порушення зберігання харчових продуктів та відсутність документів, що засвідчують їх якість і безпеку, недостатній контроль за організацією харчування дітей.

Як закуповувати послуги з харчування – рекомендує Мінекономіки

Тож Мінекономіки вважає за доцільне, аби замовники складали тендерну документацію для закупівлі продуктів харчування та/або послуг з організації харчування для навчальних, оздоровчих та дошкільних закладів з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.

Цей Закон передбачає, що:

  • відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремих показників якості харчових продуктів несуть субʼєкти господарювання, в управлінні яких перебувають потужності для первинного виробництва, виробництва, реалізації та/або обігу харчових продуктів;
  • забороняється вести обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.

Урахувати ці вимоги замовник може, коли прописує у тендерній документації вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасника або вимагає надати іншу інформацію відповідно до законодавства.

Джерело: лист Мінекономіки від 05.11.2019 № 3801-05/45742-06

акція на передплату журналів для бухгалтерів

Скористайтеся гарною нагодою та отримайте знижки на передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20

Статті за темою

Усі статті за темою

Індикатори ризиків - алгоритм при моніторингу закупівель

Моніторинг закупівлі може початися внаслідок спрацювання ризик-індикаторів, які визначаються системою в автоматичному режимі на основі закладених алгоритмів. Індикатори ризиків допомагають Держаудитслужбі відібрати ті процедури закупівлі, у яких замовники припустилися порушення або ж потенційно можуть це зробити. Далі — такі процедури досліджують аудитори під час моніторингу закупівель та приймають остаточне рішення.
5230

Моніторинг державних закупівель: приклади висновків ревізорів

До вашої уваги приклади висновків аудиторів, коли тендерна документація не відповідає вимогам Закону; супровідні документи містять помилки; процедура закупівлі вибрана неправомірно. Аналізуйте і не повторюйте порушень
1755

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді