
Наразі виконання завдань (проєктів) з інформатизації — це окремий напрям використання бюджетних коштів, який зазначаємо у паспорті бюджетної програми.
Казначейство при взятті таких бюджетних зобов’язань перевіряє наявність окремого напряму використання коштів у паспорті бюджетної програми, а також наявність погодження/повідомлення Нацагенства з інформатизації (Мінцифри).
Мінфін вирішив з січня 2020 року змінити Правила складання паспортів бюджетних програм — не виділяти завдання (проєкти) з інформатизації як окремий напрям використання бюджетних коштів.
Тобто з 01.01.2020 окремим напрямом використання бюджетних коштів визначатимуть лиш погашення заборгованості за бюджетними зобов’язаннями минулих років, узятими на облік органами Казначейства.
Із проєкту наказу Мінфіну «Про внесення зміни до наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2002 року № 1098»
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
Коли можна вносити зміни до кошторису бюджетної установи та як правильно це зробити — далі у огляді
Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах