Наразі виконання завдань (проєктів) з інформатизації — це окремий напрям використання бюджетних коштів, який зазначаємо у паспорті бюджетної програми.
Казначейство при взятті таких бюджетних зобов’язань перевіряє наявність окремого напряму використання коштів у паспорті бюджетної програми, а також наявність погодження/повідомлення Нацагенства з інформатизації (Мінцифри).
Мінфін вирішив з січня 2020 року змінити Правила складання паспортів бюджетних програм — не виділяти завдання (проєкти) з інформатизації як окремий напрям використання бюджетних коштів.
Тобто з 01.01.2020 окремим напрямом використання бюджетних коштів визначатимуть лиш погашення заборгованості за бюджетними зобов’язаннями минулих років, узятими на облік органами Казначейства.
Із проєкту наказу Мінфіну «Про внесення зміни до наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2002 року № 1098»
Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах.
У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
Реєстрація бюджетних зобов’язань: ➤ термін реєстрації ➤ підтвердні документи для реєстрації ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних зобов’язань ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних фінансових зобов’язань.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.