Електронні довіреності як додаток до паперових

Міністр Кабінету Міністрів України Дмитро Дубілет на своїй сторінці у Facebook розповів про запуск електронних довіреностей.

Електронні довіреності як додаток до паперових

Нотаріус оформлює довіреність на стандартному паперовому бланку та надає (поштою, у мессенжер, на флешку) pdf-файл довіреності зі своїм накладеним електронним підписом.

По-перше, це дуже зручно, зазначає Дмитро Дубілет. Уявіть, що вам потрібно терміново передати довіреність в інше місто (або навіть просто в інший район). І замість того, щоб передавати паперовий бланк поштою або їхати кудись, електронну довіреність скидаєте кому потрібно поштою або в мессенжер. Електронний файл передавати зручніше, особливо, якщо питання термінове.

По-друге, файли з е-підписами безпечніші. Адже частина випадків рейдерства трапляються саме через підроблені бланки довіреностей.

Можливо, в якийсь момент Мін’юст ухвалить, що для ризикових операцій паперові довіреності не підходять, і система прийматиме лише електронні. Це буде ще один крок у боротьбі з рейдерством.

Для впровадження цього рішення все є. У нотаріусів і так є е-підпис, вони і зараз можуть накладати його в кілька кліків на будь-які файли. Треба лише змінити пару рядків у законах і підзаконці. Мін’юст та Нотаріальна палата цим наразі займається.

Електронні довіреності (принаймні на першому етапі) будуть лише у додаток до паперових — зауважив Дмитро Дубілет.

З особистої сторінки у мережі Facebook Дмитра Дубілета

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Статті за темою

Усі статті за темою

Методика розрахунку орендної плати: визначаємо розмір, індексуємо, розподіляємо

За оренду державного/комунального майна орендарі сплачують орендну плату установі – орендодавцю/балансоутримувачу. Розмір її за перший місяць/добу/годину визначає договір оренди. Та перед укладенням договору орендодавець/балансоутримувач має визначати її розмір. Як визначити/розрахувати орендну плату розглянемо далі.
32366

Реєстрація РРО

РРО – це сфера, в якій час від часу відбуваються зміни. І вони постійні. Процедура реєстрації звичайних РРО спростилася за останні роки. Про реєстрацію РРО – тема даної консультації.
6845

Списання ліків у бюджетній установі

Прочитайте, що робити з лікарськими засобами після того, як спливе термін їх придатності та як правильно списати протерміновані ліки.
13147

Відрядження в бюджетних установах: оформлення та оплата

Відрядження оплачуються відповідно до умов колективного чи трудового договору. Про останні зміни в оплаті відряджень у бюджетних установах. Про порядок оформлення й оплати відряджень, з прикладами розрахунків – у цьому огляді.
153064

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді