Уряд створив Офіс фінансового контролю замість Держаудслужби — таку вимогу передбачав Указ Президента «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» від 08.11.2019 № 837/2019.
Тож тепер саме Офіс фінансового контролю реалізовуватиме державну політику у сфері держфінконтролю.
Діяльністю цього органу керуватиме Міністр фінансів України.
Офіс фінансового контролю отримає у спадок не лише функції Держаудитслужби, а й її майно. А ось кількість працівників Держаудитслужби оптимізують — їх скоротять на 30%.
Наразі Мінфін готує проєкт Положення про Офіс фінансового контролю та зміни до актів законодавства. Такі зміни мають оптимізувати функції, повноваження та структуру нового органу так, аби підвищити ефективність контролю за використанням державних ресурсів.
Джерело: офіційний сайт Мінфіну
Зустріньтеся з Василем Задворним, гендиректором ДП "Прозорро"
Почуйте з перших вуст,
- які зміни будуть в роботі ProZorro з огляду на новий Закон.
- яких технічних вдосконалень чекати у 2020 році
Мінекономіки роз’яснило (лист від 21.06.2023 № 33-11/282) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Чи мають право аудитори вимагати, щоб замовник розірвав договір про закупівлю? Що робити в такій ситуації — покажемо на прикладах із судової практики.
Моніторинг закупівлі може початися внаслідок спрацювання ризик-індикаторів, які визначаються системою в автоматичному режимі на основі закладених алгоритмів. Індикатори ризиків допомагають Держаудитслужбі відібрати ті процедури закупівлі, у яких замовники припустилися порушення або ж потенційно можуть це зробити. Далі — такі процедури досліджують аудитори під час моніторингу закупівель та приймають остаточне рішення.
До вашої уваги приклади висновків аудиторів, коли тендерна документація не відповідає вимогам Закону; супровідні документи містять помилки; процедура закупівлі вибрана неправомірно. Аналізуйте і не повторюйте порушень
Який орган здійснює перевірки закупівель та як державні аудитори їх проводять - про це детальніше.