Які дії замовників найчастіше потрапляють під контроль аудиторів
Уряд визначив, як працюватиме Офіс фінансового контролю — новостворений держорган, який реалізує державну політику у сфері держфінконтролю. Для цього урядовці затвердили Положення про Офіс фінансового контролю, що визначає основні завдання, функції та повноваження цього держоргану.

Відтак Офіс фінансового контролю перевірятиме:
- міністерства, інші органи виконавчої влади;
- державні фонди, фонди загальнообов’язкового державного соцстрахування;
- бюджетні установи, суб’єкти господарювання державного сектору економіки;
- підприємства, установи та організації, які отримують чи отримували кошти з бюджетів усіх рівнів або використовують державне чи комунальне майно;
- суб’єктів господарської діяльності за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Зокрема, Офіс фінансового контролю проводитиме перевірки:
- цільового, ефективного та результативного використання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів;
- дотримання законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів;
- дотримання законодавства про закупівлі;
- стану та достовірності бухгалтерського обліку і фінансової звітності.
Джерело: Урядовий портал
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів
У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2025 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа.
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.