Кому та коли подавати декларацію з плати за землю: роз’яснили податківці

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Фахівці ДФС нагадали хто та коли має подавати декларацію з плати за землю.

Організації, що є платниками плати за землю щороку станом на 1 січня самостійно обчислюють суму податку та не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу ДФС за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік відповідно до норм Податкового кодексу України (ПК). Цю декларацію слід подавати за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПК, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Якщо подати таку декларацію до 20 лютого то щомісячні декларацій не потрібно подавати.

Якщо організація подає першу декларацію (з фактичного початку діяльності як платника плати за землю) до неї потрібно додавати довідку (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Надалі таку довідку слід подавати у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі ( п. 286.2 ПКУ).

Про використання нової форми Податкової декларації з плати за землю

Разом з тим, платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року. Щомісячні декларації потрібно подавати протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п. 286.3 ПКУ).

Несвоєчасно сплатив плату за землю — приготуйся сплатити штраф

За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

Джерело: Головне управління ДФС у Київській області

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94358

Електронна декларація: форма та терміни подання

Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
113453

Електронна декларація — заповнення

Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації — у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта
91650

Баланс форма 1-дс — як заповнити

Баланс 1 — це традиційний фінансовий звіт. Якими є загальні вимоги до складання звіту Баланс форма 1-дс, яку саме інформацію у 2025 році мають розкривати щодо своїх активів і пасивів бюджетні установи — підкаже експерт
91937

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді