Уряд прийняв постанову від 27.12.2017 № 1094, якою затвердив Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я (далі — Порядок).
Згідно з Порядком до складу конкурсних комісій, що проводитимуть відповідні конкурси, входитимуть представники органу управління, громадськості та трудового колективу. Кількість членів такої комісії для проведення конкурсу на зайняття посади:
- керівника державного закладу охорони здоров’я — 9-12 осіб;
- керівника комунального закладу охорони здоров’я — 6-9 осіб.
► Як зміняться посадові оклади держслужбовців з 1 січня 2018 року
Новий Порядок також визначає перелік документів, що кандидат має подавати для участі у конкурсі. Серед цих документів є конкурсна пропозиція, яка може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (3-5 років). Зазначений документ, зокрема, повинен передбачати план реформування закладу протягом одного року, пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу тощо.
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації — у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта
Органи місцевого самоврядування (ОМС) — це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше
Додаткова відпустка державним службовцям надається після досягнення п’ятирічного стажу на держслужбі. На який строк надається додаткова відпустка держслужбовцям, коли і як її компенсувати та чим доведеться поплатитися за затримку розрахунку?
Про зміни в нарахуванні зарплати держслужбовців із 04.06.2025, нову класифікація посад, оновлені складники зарплати та підходи до її нарахування — розповідаємо у статті. Дізнайтеся, які посадові оклади, граничні розміри премій, доплат та надбавок допустимі для державних службовців у 2025 році.
Державна служба — це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави. З яких підстав можливе припинення державної служби? Який порядок припинення державної служби? З’ясуймо разом!