Електронний кабінет ДПС: особливості використання

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

В умовах карантину і в рамках підтримання заходів щодо нерозповсюдження коронавірнусної інфекції використання засобів електронного зв’язку стає чи не необхідністю і чудовою альтернативою поданню паперових документів.

Скачати податкову накладну за новою формою

Електронний кабінет ДПС: особливості використання

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Проведення технічного обслуговування електронного кабінету у день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, та з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня забороняється.

Подання електронних документів здійснюється платниками відповідно до норм ПКУ та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, на підставі договору про визнання електронних документів.

Платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису.

Оновлені довідники та реєстри від ДПС

Після накладання КЕП автор здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог, та надсилає його у форматі засобами телекомунікаційного зв’язку до адресата протягом операційного дня.

Післянадходження документа здійснюється його автоматизована перевірка у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення.

За результатами цієї перевірки платнику надсилається перша квитанція протягом двох годин з часу отримання електронного документа контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.

Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція електронний документ вважається неотриманим адресатом.

Не пізніше наступногоробочогодня з моменту формування першої квитанції, формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття або повідомлення про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.

В разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Декларація про доходи: алгоритм заповнення

Актуальний бланк і зразок заповнення декларації про майновий стан і доходи у консультації допоможуть вам швидко та без помилок упоратися із власним документом
74523

Середньооблікова кількість штатних працівників: як розрахувати

Коли справа доходить до подання звітності, у бухгалтера постають питання, адже є сумісники, декретниці, мобілізовані, нові працівники й ті, що звільнилися. Давайте розбиратися на прикладах, як розраховується середньооблікова кількість штатних працівників.
107710

Розрахунок коригування до податкової накладної

Розрахунок коригування дає змогу внести зміни до вже зареєстрованої податкової накладної. У консультації знайдете бланк розрахунку коригування 2025 та зразки його заповнення.
166252

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді