НАЗК встановив обов’язкові вимоги до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в держорганах. Їх кількість залежить від штатної чисельності держоргану та кількості підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління держоргану.
![Яка мінімальна штатна чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції Яка мінімальна штатна чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції](/images/articles/novyny/delegation.jpg)
Якщо в держоргані штатних одиниць:
- до 100 — визначають уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції з числа працівників держоргану;
- від 100 до 200 — призначають уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції;
- від 200 — утворюють уповноважений підрозділ.
Мінімальна штатна чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції складає:
- 2 одиниці — якщо штатна чисельність держоргану від 200 до 400;
- 3 одиниці — якщо штатна чисельність держоргану від 400 до 600;
- 4 одиниці — якщо штатна чисельність держоргану від 600 до 800;
- 5 одиниць — якщо штатна чисельність держоргану більша 800.
Окрім цього, штатну чисельність підрозділу збільшують на одну одиницю на кожні 15 підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління держоргану.
Із наказу НАЗК «Про встановлення обов'язкових вимог до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах» від 24.03.2020 № 112/20
Загальнодержавний карантин втрутився у діяльність усіх бюджетних установ та вніс корективи у їхню роботу. Одні працівники можуть виконувати свою роботу дистанційно, а інші — ні. Як бути з оплатою, кому яких гарантій дотримувати? Розібратися із цим допоможе тижневик Головбух: Бюджет.
Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.
Держслужбовцю можна встановити неповний робочий день. А от коли керівник зобов’язаний це зробити і як вплине такий період на привілеї держслужби – розглянемо далі.
Все про категорії посад державної служби у 2024 році: ранги, хто може обіймати посади державної служби категорії «А», «Б» та «В», як призначають без конкурсу.
Допомога на оздоровлення є додатковим бонусом для тих, хто працює в бюджетній сфері. Умови її виплати в кожній галузі різняться. Має свої особливості і виплата допомоги на оздоровлення державним службовцям.
Посадовець органів місцевого самоврядування (ОМС) має можливість щорічної додаткової відпустки за вислугу років. Однак є посадовці ОМС, які мають ще й досвід державної служби. Чи зараховується стаж державної служби у вислугу років такого посадовця? Дізнаємося про це й тривалість таких відпусток.