Яка мінімальна штатна чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції

НАЗК встановив обов’язкові вимоги до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в держорганах. Їх кількість залежить від штатної чисельності держоргану та кількості підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління держоргану.

Яка мінімальна штатна чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції

Якщо в держоргані штатних одиниць:

  • до 100 — визначають уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції з числа працівників держоргану;
  • від 100 до 200 — призначають уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції;
  • від 200 — утворюють уповноважений підрозділ.

Мінімальна штатна чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції складає:

  • 2 одиниці — якщо штатна чисельність держоргану від 200 до 400;
  • 3 одиниці — якщо штатна чисельність держоргану від 400 до 600;
  • 4 одиниці — якщо штатна чисельність держоргану від 600 до 800;
  • 5 одиниць — якщо штатна чисельність держоргану більша 800.

Окрім цього, штатну чисельність підрозділу збільшують на одну одиницю на кожні 15 підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління держоргану.

Із наказу НАЗК «Про встановлення обов'язкових вимог до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах» від 24.03.2020 № 112/20

тест для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
6905

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
16920

Органи місцевого самоврядування в Україні

Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.
105928

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді