НАЗК роз’яснило, чи можна виправити інформацію у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — е-декларації), після її подання.

Якщо з дня оприлюднення е-декларації минуло менше 7-ми днів, інформацію у е-декларації можна змінити. У персональному кабінеті протягом 7 днів буде активною кнопка «Подати виправлену декларацію».
Виправлену е-декларацію можна подавати не більше 3-х разів.
Якщо ж у е-декларації ви виявили некоректні дані після 7-денного строку, змінити е-декларацію вже не можна. Потрібно звернутись до НАЗК через персональний кабінет та описати виявлені неточності або помилки. НАЗК врахує цю інформацію під час перевірки е-декларації.
Із каналу НАЗК у Telegram
Про зміни в нарахуванні зарплати держслужбовців із 04.06.2025, нову класифікація посад, оновлені складники зарплати та підходи до її нарахування — розповідаємо у статті. Дізнайтеся, які посадові оклади, граничні розміри премій, доплат та надбавок допустимі для державних службовців у 2025 році.
Державна служба — це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави. З яких підстав можливе припинення державної служби? Який порядок припинення державної служби? З’ясуймо разом!
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
Як у 2025 році відбувається оцінювання результатів роботи державних службовців? Хто встановлює завдання та ключові показники, коли їх змінювати, і як відображають результати оцінювання державних службовців — зібрали все в одному алгоритмі
Коли держслужбовець має право на неповний робочий день і чи обов’язкове його встановлення керівником? Як зміна тривалості робочого часу вплине на стаж, зарплату, надбавку за ранг і спеціальні пільги держслужби — у практичному огляді з прикладом