НАЗК роз’яснило, чи можна виправити інформацію у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — е-декларації), після її подання.
Якщо з дня оприлюднення е-декларації минуло менше 7-ми днів, інформацію у е-декларації можна змінити. У персональному кабінеті протягом 7 днів буде активною кнопка «Подати виправлену декларацію».
Виправлену е-декларацію можна подавати не більше 3-х разів.
Якщо ж у е-декларації ви виявили некоректні дані після 7-денного строку, змінити е-декларацію вже не можна. Потрібно звернутись до НАЗК через персональний кабінет та описати виявлені неточності або помилки. НАЗК врахує цю інформацію під час перевірки е-декларації.
Із каналу НАЗК у Telegram
Оцінювання державних службовців – хто визначає завдання і ключові показники для держслужбовців та як оцінюють результати виконання завдань?
Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
Оплата праці за посадами державної служби 2025 року як і минулого обмежується розміром та кількістю виплат згідно з Держбюджетом-2025. І хоча наразі маємо проєкт цього акта, вже однозначно можна сказати, чи буде підвищення зарплати держслужбовцям у 2025 році. Розглянемо детальніше якою буде зарплата держслужбовців, чи переглянуть посадові оклади на 2025 рік.
З 11 жовтня 2024 року набула чинності оновлена форма електронної декларації. Оновлене й повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
В даній статті розглянуто специфіку повноважень сільського голови, можливість виконання ним посадових обов’язків тимчасово відсутніх працівників, розмір доплати та порядок документального оформлення такого виконання.