НАЗК роз’яснило, чи можна виправити інформацію у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — е-декларації), після її подання.

Якщо з дня оприлюднення е-декларації минуло менше 7-ми днів, інформацію у е-декларації можна змінити. У персональному кабінеті протягом 7 днів буде активною кнопка «Подати виправлену декларацію».
Виправлену е-декларацію можна подавати не більше 3-х разів.
Якщо ж у е-декларації ви виявили некоректні дані після 7-денного строку, змінити е-декларацію вже не можна. Потрібно звернутись до НАЗК через персональний кабінет та описати виявлені неточності або помилки. НАЗК врахує цю інформацію під час перевірки е-декларації.
Із каналу НАЗК у Telegram
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
Як у 2025 році відбувається оцінювання результатів роботи державних службовців? Хто встановлює завдання та ключові показники, коли їх змінювати, і як відображають результати оцінювання державних службовців — зібрали все в одному алгоритмі
Коли держслужбовець має право на неповний робочий день і чи обов’язкове його встановлення керівником? Як зміна тривалості робочого часу вплине на стаж, зарплату, надбавку за ранг і спеціальні пільги держслужби — у практичному огляді з прикладом
Про зміни в нарахуванні зарплати держслужбовців у 2025 році, посадові оклади, граничні розміри премій, доплат та надбавок — говоримо у статті. Скористайтеся підказками експерта і нараховуйте зарплату держслужбовцям без помилок
Хто подає звіт про кількісний та якісний склад державних службовців, у якому форматі, які показники включити та на які дані спиратися? У статті розберемо всі нюанси заповнення звіту та дамо підказки по заповненню.