НАЗК роз’яснило, чи можна виправити інформацію у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — е-декларації), після її подання.

Якщо з дня оприлюднення е-декларації минуло менше 7-ми днів, інформацію у е-декларації можна змінити. У персональному кабінеті протягом 7 днів буде активною кнопка «Подати виправлену декларацію».
Виправлену е-декларацію можна подавати не більше 3-х разів.
Якщо ж у е-декларації ви виявили некоректні дані після 7-денного строку, змінити е-декларацію вже не можна. Потрібно звернутись до НАЗК через персональний кабінет та описати виявлені неточності або помилки. НАЗК врахує цю інформацію під час перевірки е-декларації.
Із каналу НАЗК у Telegram
Особова картка державного службовця заповнюється виключно держслужбовцем після вступу на державну службу. Підкажемо, як її заповнити у 2025 році.
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.
Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації
Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування