НАЗК роз’яснило, чи можна виправити інформацію у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — е-декларації), після її подання.

Якщо з дня оприлюднення е-декларації минуло менше 7-ми днів, інформацію у е-декларації можна змінити. У персональному кабінеті протягом 7 днів буде активною кнопка «Подати виправлену декларацію».
Виправлену е-декларацію можна подавати не більше 3-х разів.
Якщо ж у е-декларації ви виявили некоректні дані після 7-денного строку, змінити е-декларацію вже не можна. Потрібно звернутись до НАЗК через персональний кабінет та описати виявлені неточності або помилки. НАЗК врахує цю інформацію під час перевірки е-декларації.
Із каналу НАЗК у Telegram
Які обов’язки має сільський голова та за що він може отримати доплату? У статті розберемо повноваження, типові ситуації із суміщенням, порядок нарахування доплат і документального оформлення.
Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
Особова картка державного службовця заповнюється виключно держслужбовцем після вступу на державну службу. Підкажемо, як її заповнити у 2025 році.
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.