Починаючи з 12 травня сервісні центри МВС відновлюють роботу з можливістю відвідування їх громадянами. Послуги надаватимуться за попереднім записом в електронну чергу через функціонал, що буде розміщений на офіційному вебсайті ГСЦ МВС.
СКАЧАТИ ПАМ’ЯТКУ: Міфи і правда про коронавірус

Щоб реалізувати запис до електронної черги сервісного центру МВС необхідно зробити наступне:
1. Зайти на сайт Головного сервісного центру МВС.
2. Обрати розділ "Запис в електронну чергу" та пройти ідентифікацію через сервіс ID.GOV.UA за допомогою Bank ID чи ЕКП.
3. Перейти у розділ "Мої реєстрації в черзі". Тут необхідно створити новий запис, після чого натиснути кнопку "Зареєструватися".
4. У розділі "Особисті дані" необхідно перевірити правильність особистих даних, що підтягнулися автоматично та заповнити всі необхідні поля. У разі потреби необхідно зробити відповідні коригування. Потім слід натиснути кнопку "Далі".
5. У розділі "Вибір локації та послуги" треба населений пункт, конкретний сервісний центр МВС, тип послуги та обрану послугу. Потім натиснути кнопку "Далі".
6. У розділі "Вибір дати" необхідно обрати бажані дату та час отримання послуги. Якщо дата або час зайняті, то відповідна клітинка не буде відображена. Записатися можна на три дні вперед. Потім натисніть кнопку "Далі".
7. У розділі "Дякуємо, ваш талон" на екрані з'явиться сформований талон електронної черги з можливістю його завантаження. Талон уже автоматично надісланий на вказану електронну адресу. Необхідно перевірити вказану в ньому інформацію, зокрема, обраний сервісний центр МВС, свої особисті дані, назву послуги та дату з часом відвідування. Талон електронної черги необхідно буде показати адміністратору сервісного центру МВС для отримання послуги.
За інформацією з сайту ГСЦ МВСУ
Експерт допоможе розібратися, коли, кому та як надавати компенсацію за невикористані відпустки. На прикладах розберемося в особливостях розрахунку компенсації за невикористані відпустки, її нарахуванні та оподаткуванні
Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
Кожен знає: основні засоби, що перебувають на балансі в установі та активно експлуатуються, можуть зношуватися, старіти морально, чи втрачати потужність. Тобто вони втрачають ознаки, за якими їх в бухобліку визнавали активом. У такому разі в керівника установи з’являється повне право ухвалити рішення про ліквідацію таких об’єктів основних засобів, продаж чи передачу без оплати іншій бюджетній установі тощо. А у бухгалтера – потреба відобразити в обліку вибуття основних засобів
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Говорімо про відпустки особам з інвалідністю. Якими правами можуть скористатися працівники, коли доступна додаткова відпустка особам з інвалідністю та як компенсувати дні відпустки особам з інвалідністю – у відповідях експерта