ВРУ передала на повторне друге читання законопроєкт № 2398-д про оборонні закупівлі, що передбачає реформування оборонних закупівель та має замінити Закон України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» від 12.05.2016 № 1356-VIII.
Відтермінування прийняття законопроєкту у ВРУ пояснюють суто технічними причинами і обіцяють його ухвалення після доопрацювання профільним комітетом.
Нагадаємо, що законопроєкт покликаний створити правові та економічні передумови для розвитку конкурентного середовища у сфері оборонних закупівель, підвищити якість товарів, робіт і послуг оборонного призначення для потреб оборони.
Новий Закон про публічні закупівлі вносить у закупівельне законодавство низку змін. Акцентуємо на новому.
Замовник має оприлюднювати звіт про укладений договір, укладений без використання електронної системи закупівель. Тримайте покрокову інструкцію.
Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.