Казначейство попереджає, зупиняє операції з коштами та штрафує

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

ТЕСТ для бухгалтера: Як організувати і оплатити роботу у період карантину

В межах повноважень, передбачених статтею 112 Бюджетного кодексу України (БК), за порушення бюджетного законодавства органи Казначейства застосовують до учасників бюджетного процесу заходи впливу визначені статтею 117 БК.

Казначейство попереджає, зупиняє операції з коштами та штрафує

Так, у січні—березні 2020 року за оперативними даними попереджено 6153 порушення бюджетного законодавства, допущених розпорядниками та одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів на загальну суму 5232,6 млн грн, у т. ч.:

  • державний бюджет:
    • у процесі взяття або реєстрації зобов’язань, фінансових зобов’язань надано 1109 попереджень на загальну суму 2904,7 млн грн;
    • при прийнятті до виконання платіжних доручень — 106 попереджень на загальну суму 5,7 млн грн;
  • місцеві бюджети:
    • у процесі взяття або реєстрації зобов’язань, фінансових зобов’язань надано 4634 попереджень на загальну суму 2201,0 млн грн;
    • при прийнятті до виконання платіжних доручень — 304 попередження на загальну суму 121,2 млн грн.

В процесі подання кошторисів та інших документів, що застосовуються при виконанні бюджету, у разі недотримання порядків відкриття (закриття) рахунків, подання фінансової і бюджетної звітностей та інших випадках порушення бюджетного законодавства по державному та місцевих бюджетах надано 4632 попередження на суму 111 571,8 млн грн.

Окрім, цього органами Казначейства оформлено 988 протоколів про порушення бюджетного законодавства та складено 941 розпорядження про зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, з них:

  • при виконанні державного бюджету — 308 протоколів та 262 розпорядження;
  • при виконанні місцевих бюджетів — 680 протоколів та 679 розпоряджень.

За інформацією Казначейства

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22400

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8952

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
422740

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182422

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
51575

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді