Надмірно сплачена сума ПДВ: чи можна повернути?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

ДПС інформує, що суб’єкт господарювання має право повернути помилково або надміру сплачені грошові зобов’язання з ПДВ та пеню, які були перераховані до бюджету за умови відсутності у такого платника податків податкового боргу.

Скачати податкову накладну за новою формою

Надмірно сплачена сума ПДВ: чи можна повернути?

Якщо помилково надміру сплачені грошові зобов’язання з ПДВ та пеня були зараховані до бюджету з рахунка платника в системі електронного адміністрування ПДВ, вони підлягають поверненню шляхом перерахування таких коштів виключно на рахунок в СЕА ПДВ.

Відповідно до п. 43.3 ПКУ обов’язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов’язання з ПДВ є подання платником заяви про таке повернення протягом 1095 днів від дня виникнення помилково або надміру сплаченої суми.

Оновлені довідники та реєстри від ДПС

Платник податків подає заяву у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок в установі банку; на погашення грошового зобов’язання або податкового боргу з інших платежів, або повернення у готівковій формі коштів за чеком.

За інформацією з сайту ДПС

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
73826

Бухгалтерський облік надходження та списання підручників (бібліотечних фондів)

Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
6378

Переоцінка основних засобів: проводки

У балансі бюджетної установи всі активи, зокрема й основні засоби, визнаються за вартістю придбання, яка з часом не відповідає реальній. І тоді потрібна переоцінка основних засобів. Як її організувати, порахувати та відобразити у бухгалтерських проведеннях — у даній консультації
33550

Як відобразити в обліку вибуття основних засобів

Кожен знає: основні засоби, що перебувають на балансі в установі та активно експлуатуються, можуть зношуватися, старіти морально, чи втрачати потужність. Тобто вони втрачають ознаки, за якими їх в бухобліку визнавали активом. У такому разі в керівника установи з’являється повне право ухвалити рішення про ліквідацію таких об’єктів основних засобів, продаж чи передачу без оплати іншій бюджетній установі тощо. А у бухгалтера – потреба відобразити в обліку вибуття основних засобів
13151

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді