Кабміном було затверджено посадові оклади обласних, районних, Київської та Севастопольської міських рад.
Кабінет міністрів на сьогоднішньому засіданні відкоригув додатки до Постанови № 268, якими встановлені схеми окладів посадових осіб місцевого самоврядування, керівних працівників і спеціалістів департаментів, керівних працівників і спеціалістів апарату (секретаріату) обласних, Київської та Севастопольської міських рад.
Так, наприклад, заробітна плата голови обласної ради має становити 19360 грн, районної - 15520 грн.
Оклад голови постійної комісії з питань бюджету обласного чи столичного рівня - 13,5 тис. грн (раніше - 11,1 тис. грн). Найнижчий оклад - у спеціаліста, лише 4500 грн в апараті обласної ради та 4250 грн - в апараті районної ради (раніше - 3800 та 3600 грн відповідно).
А щоб правильно нарахувати заробітну плату і не отримати штраф від ревізорів запрошуємо вас взяти участь у семінарі Як вистояти бюджетам: планування, використання, контроль. Колишній ревізор розкаже:
- Які найпоширеніші порушення з оплати праці ревізори зазначають в актах ревізій
- Чи потрібно усувати порушення під час та після ревізії
- Хто відповідає за допущені порушення та як їх виявляють ревізори та навчить як правильно надавати пояснення ревізорам
ОЗНАЙОМИТИСЯ З ПРОГРАМОЮ:
Устигніть зареєструватися на навчання! Кількість місць у групі обмежено! Для передплатникам журналу діє ЗНИЖКА!
Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. Які саме податки вони сплачують так як показати в обліку нарахування податкових зобов’язань з податків і зборів та їхнє погашення ОМС, якими є бухгалтерські проведення по нарахуванню та погашенню податкових зобов’язань – у даному огляді.
Сплата податків не минає нікого. І бюджетники не виключення. Навіть ті, які мають відношення до влади, зокрема й місцевої. Які податки і збори є витратами ОМС, як їх обліковувати, бухгалтерські проведення. Про це та інше – у консультації.
Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
Розглянемо як виглядає нарахування та погашення податкових зобов’язань за типовими податками і зборами для ОМС.