Мінекономіки: що робити, якщо ви втратили роботу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінекономіки разом зі службою зайнятості дає роз’яснення щодо ключових питань, які стосуються втрати роботи, отримання фінансової допомоги або допомоги у пошуку нової роботи.

СКАЧАТИ Зразок наказу про переривання відпустки без збереження заробітної плати після карантину

Мінекономіки: що робити, якщо ви втратили роботу

Отже,

1. Що змінилося у виплатах допомоги по частковому безробіттю з прийняттям закону №591:

  • виплату допомоги по частковому безробіттю фізичним особам-підприємцям, які не мають найманих працівників;
  • збільшення строків звернення за фінансовою підтримкою до 90 днів з моменту зупинення (скорочення) діяльності;
  • звільнення роботодавців від оподаткування ПДФО та військовим збором.

2. Через скільки днів після подачі документів на допомогу по частковому безробіттю можна отримати кошти?

Протягом 3 робочих днів з дня прийняття позитивного рішення центр зайнятості укладає договір з роботодавцем про надання допомоги а той щомісяця надає центру зайнятості відомості про осіб, у яких виникло право на допомогу.

Центр зайнятості протягом 3 робочих днів після отримання коштів на свій рахунок перераховує їх роботодавцю, а він у строк не більше ніж 3 робочі дні після їх надходження за окремою платіжною відомістю виплачує працівникам.

3. Як зареєструватися в центрі зайнятості через онлайн-портал державних послуг “Дія”:

  • авторизуйтесь в кабінеті користувача на порталі “Дія” через електронний підпис, електронну систему ідентифікації Bank ID або Mobile ID;
  • заповніть заяву, завантажте документи та разом із заявою надсилайте їх на розгляд до центру зайнятості, де ви плануєте обслуговуватися;
  • чекайте повідомлення від центру зайнятості (на телефон або електронну пошту) про підтвердження надання статусу безробітного в разі, якщо ви оформили документи правильно.

За матеріалами Урядового порталу

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
51128

Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни 2026

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
22088

Відсторонення від роботи: підстави, алгоритм, оплата

Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
768

Колективний договір: зміни, зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
52542

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
69301

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді