Антимонопольний комітет почав досліджувати можливі порушення допущені під час закупівлі робіт з будівництва автомагістралі через Дніпро у Запоріжжі вартістю 12 мільярдів гривень.
Перевірте, чи підтвердив ваш майданчик відповідність системи захисту інформації
В лютому 2020 року, Служба автомобільних доріг в Запорізькій області вибрала за результатами тендеру підрядником будівництва першої черги автомагістралі через Дніпро фірму Onur. Заявки на торги подавали в цілому шість компаній, але єдиними допущеними конкурентами були Onur і Gocay.
Громадські експерти заявляють, що ці фірми мають зв'язок. Крім того наголошується, що компанії мали однакові метадані і характерну структурну подібність в оформленні своїх довідок. Також вони одночасно отримували банківські довідки в одному відділенні банку й нотаріально завіряли документи в одній конторі в Києві, хоча офіси Onur і Gocay знаходяться в різних містах України на відстані 600 км.
За матеріалами з сайту Dozorro
Мінекономіки роз’яснило (лист від 21.06.2023 № 33-11/282) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Чи мають право аудитори вимагати, щоб замовник розірвав договір про закупівлю? Що робити в такій ситуації — покажемо на прикладах із судової практики.
Моніторинг закупівлі може початися внаслідок спрацювання ризик-індикаторів, які визначаються системою в автоматичному режимі на основі закладених алгоритмів. Індикатори ризиків допомагають Держаудитслужбі відібрати ті процедури закупівлі, у яких замовники припустилися порушення або ж потенційно можуть це зробити. Далі — такі процедури досліджують аудитори під час моніторингу закупівель та приймають остаточне рішення.
До вашої уваги приклади висновків аудиторів, коли тендерна документація не відповідає вимогам Закону; супровідні документи містять помилки; процедура закупівлі вибрана неправомірно. Аналізуйте і не повторюйте порушень
Який орган здійснює перевірки закупівель та як державні аудитори їх проводять - про це детальніше.