ТЕСТ для бухгалтера: Як організувати і оплатити роботу у період карантину
Мінфін оприлюднив для обговорення проєкти наказів:
- Про внесення змін до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби»;
- Про внесення змін до Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору.
Перший вилучає із НП(с)БОДС 121 абзац, який встановлює вартісну межу та строк використання для МНМА. Тобто в НП(с)БОДС 121 взагалі не буде вартісного критерію для віднесення предмету до МНМА чи до основних засобів.
Другий у Методичних рекомендаціях з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 № 11, змінює вартісну межу для обліку МНМА і, відповідно, основних засобів з 6000 грн до 20 000 грн.
Зауваження та пропозиції до цих проєктів наказів Мінфін прийматиме у письмовій/електронній формі по 08.07.2020.
Із наказів Мінфіну «Про внесення змін до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби»
«Про внесення змін до Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору»
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф