Скачати зразок наказу про інвентаризацію
Згідно з Законом “Про платіжні системи та переказ грошей” банк повинен попереджувати своїх клієнтів про зміни тарифів щонайменше за 30 днів до дати запровадження нових тарифів. Інакше – фінансова установа порушує права своїх клієнтів.
Банк може попередити клієнтів за допомогою будь-якого каналу зв’язку (повідомленням у месенджері, мобільному додатку, телефонним дзвінком тощо) або розмістити відповідну інформацію на власному вебсайті.
⚡️ УВАГА!!! Знижка на передплату «Головбух: Бюджет» до 40%!
При цьому Нацбанк рекомендує банкам повідомляти про зміну тарифів не лише на вебсайті, а й у месенджерах, мобільних додатках чи по телефону. Таким чином фінансова установа продемонструє свою орієнтованість на клієнта і відповідно отримає навзаєм його лояльність.
Що ж робити, якщо банк все ж таки змінив свої розцінки, не повідомивши про це клієнтів? Спочатку потрібно надіслати письмову скаргу на ім’я керівництва банку та дочекатися офіційної відповіді. Якщо банк не відповідає або намагається «обійти» ваші аргументи, варто звертатися до Національного банку України.
НЕ ПРОПУСТІТЬ Звіт про виконання державного замовлення: особливості
Якщо звернення містить ознаки порушень прав споживачів, фахівці НБУ звертаються безпосередньо до банку, аби виправити ситуацію. Практика свідчить, що після звернень НБУ банки погоджуються відтермінувати підвищення тарифів та повернути списану комісію, якщо клієнти не були проінформовані за 30 днів до підвищення банком тарифів.
За матеріалами з сайту НБУ